Kusinbarnet fyller snart år

Jag ligger efter i korttillverkningen. Jag har ett körschema med ungefär ett kort i veckan som ska göras, men under några månader på våren och sommaren så blir det knappt några kort gjorda pga att vi jobbar så mycket övertid, så nu ska jag försöka jobba ikapp lite.
Idag snabbgjorde jag ett kort till Saga som fyller år nästa söndag, det blev ett ganska enkelt kort, men med rätta färgerna så hoppas jag det går hem i alla fall!
Motivstämpeln är en Magnolia och jag valde en av kaninmagnolierna eftersom hon har blivit med kanin i år. Motivet är färglagt med Tombows och Distress Markers, älskar båda pennorna!
Grattis är utstansat med den fina Diesen från Roxy Stamps och den krusidulliga ramen är en spellbinder som jag varit sugen på sååå länge men inte köpt förrän ganska nyligen, ångrar mig inte!
Namnet är bokstäver från Panduro.
 
Ni får gärna lämna en kommentar om att ni kikat in (även om ni inte tycker om ngt kort), det är så roligt att kika in hos er som har bloggar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0