Min farbror fyllde år...

... och ett kort fick han, till och med ett utan en mus eller råtta. Han är nämligen paniskt rädd för möss och råttor så, elak som jag är så brukar jag få med ngn liten mus eller så på korten till honom, men kanske jag har mognat? 
 
I alla fall så var jag in på en blogg, vilken har jag glömt just nu, vilket känns jättetaskigt då jag liftat kortet från henne. Hon hade gjort två lika men olika kort till ett tvillingpar som fyllde år.
 
Så här blev i alla fall mitt kort:
Lite blandade papper, ett band, en knappbrad, texten skrev jag ut direkt på mönsterpapperet.
 
Insidan, personligen tycker jag inte att det gör ngt om det kommer lite färg utanför en textstämpel som det gjort här, det ser bara mer rufft och hemmagjort ut. G-klaven valde jag för att han spelar både piano och dragspel.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0