Årets sista och ha en bra LUCIA!

Så, då kan detta vara årets sista julkort för mig:
Även här är det hÄnglarna som får stå i fokus! God Jultexten från Roxy stamps, hörnstansansen från Panduro, bladdie från Magnolia, hjärtat från... Cuttlebug tror jag diesen är i från, orkar inte gå 8 meter för att kolla...
Mmmm, har haft mycket härliga motiv att jobba med och ännu mer har jag till 2014 års julkortstillverkning, har köpt ett, två eller tre gäng julstämplar som jag inte använt ännu. Ja, dom flesta är hÄnglar...
 
Ha en mysig Lucia, själv ska jag stå på julmarknad ett par timmar i kväll och visa upp mina kort och vill någon köpa så säljer jag, men då är detta inte årets sista för då måste jag göra till den som annars blir utan av mina nära och kära.
Sedan har jag bara ett kort kvar för 2013 och det är bonusdottern som fyller år dagen före julafton, men det kortet är klart och kommer upp här på hennes födelsedag. 
Sedan fyller våran vän jämna år den 1/1, så jag får knåpa ihop ett kort till honom med och sedan rullar det på, jag ska försöka köra på som jag gjort i år, ett kort per vecka hela året (så länge jag orkar, när övertiden på jobbet är som intensivast brukar orken att göra kort sina).
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0