Grattis Maria!

Vi hade gäster i fredags och på lördagen fyllde en av gästerna år och jag passade på att ge ett chokladkort. I vanliga fall skickar jag ett kort men när vi ändå skulle träffas och jag var sugen på att testa att göra chokladkort så passade det ju ypperligt.
Jag hade ingen mall, men jag mätte och använde dom små grå (hjärncellerna) och fick faktiskt ihop ett, men det blev kanske inte helt perfekt och både jag och mottagaren blev nöjda. Jag hade till och med valt rätt choklad!
 Så här blev framsidan, tyvärr krachar google chrome så fort jag försöker lägga in en bild till, ska se om jag kan lösa det så insidan också syns. Textstämpeln har jag ingen aning om vad det är för märke, köpte ett helt ark med stämplar på FB, men ingen etikett med tillverkare fanns med. Vet du vad det är för märke?
Älskar mönsterpapperet, lite retro!
 
En tag med grattishälsning!
 
Ska skynda mig att posta inlägget innan det krachar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0