Kort med bokmärke

Jag har ju glömt att blogga kortet jag skickade till min mamma när hon fyllde år. Det blir inte alltid att hon får present av mig eftersom vi inte träffas, men för ett tag sedan så såg jag ett scrappat bokmärke i ett trykk (tror jag det var och för er som inte vet vad det är så är det en norsk scraptidning). Jag fick i alla fall för mig att jag skulle göra ett till min kära mor, hon läser väldigt mycket böcker. Så här blev bokmärket:
En av mina älskade hÄnglar fick vara med, just denna hÄngla har jag kämpat för att få tag i, men skam den som ger sig, till sist blev hon min...
Boken den satt i när jag fotade är en av alla jag köpt för att riva sider ur och använda när jag scrappar, men jag fixar inte att riva ur en bok... (nu har jag köpt hem ett gäng tyska lexikon med fin stil så jag hoppas jag kan riva ur dom).
 
Jag gjorde ett matchande kort till också och så här blev det:
Mamma blev i alla fall glad åt bokmärket, hon använder det flitigt har hon meddelat!
Haha, när jag läser texten ser det ut som att hon blev inte glad åt kortet men bokmärket blev hon glad för... Jag tror nog hon blev glad åt bägge, hon brukar uppskatta att få kort!
 
Nu ska jag blogga årets sista (tror jag) julkort, på fredag åker dom på marknad och på lördag ska jag skriva hälsningarna i dom och på måndag postas dom som ska postas, fattar ni att det snart är jul??? 
Jag räknar inte med att få ngt kort sålt, men för att det ska bli ngn julmarknad i vårt lilla samhälle så ställer jag upp och "säljer" (ställer ut) mina kort. 
Julkorten dyker upp ett om dagen i dagarna tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0