Lowa blev 2 år

Den 17 januari blev min kompis dotter 2 år, dom var till oss några dagar innan 2 årsdagen så hon fick kortet då.
 
 
Stämpeln är en sötnos från WOJ, stämplat runt motivet med en Magnoliastämpel.
Slicen fick skära ut 2:an, hjärtanen och LOWA.
Jag gör alldeles för lite kort, men jag tycker jag har svårt att få dit dekorationer, blommor osv. Jag är en långsam scrappare, jag håller på i flera dagar och kämpar och när jag väl gjort ett kort så sätter jag oftast inte igång med nästa direkt. Jag har som mål att göra ett kort i veckan men det blir inte det.
Jag är bättre på att shoppa grejer, jag har hur mycket scrapgrejer som helst, men ändå lyckas jag hela tiden hitta ngt nytt jag vill ha...
 
Från det ena till det andra, Idag har jag bakat tekakor, bullar och maränger, så när vi har gjort stallet ska vi ta med lite fika och gå till våra kära vänner och fika.
 
Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken söt stämpel! tack för kommentaren i min blogg=) färgerna passar ju perfekt, jag gillar att du har stämplat runt motivet

2013-02-03 @ 12:22:29
URL: http://jennyspysselhrna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0