Scrapliftat ett kort!

Idag visar jag ett kort som jag scrapliftat från denna blogg:
http://www.sol-solveigshobbyblogg.blogspot.no/
 
 
Brunt och vitt, motivstämpeln är från ett clearstampsark med julstämplar och runt motivet är det stämplat med en från, ja, mitt minne är tragiskt dåligt ibland. Men ni vet säker vilket märke jag menar, Norskt tror jag...
Jag vill egentligen alltid riva kanerna på papperna så det ser lite slitet ut, men eftersom jag ska stå på julmarknad så tänker jag att en del kanske vill ha lite striktare kort. Man ska nog kanske inte tänka på vad folk vill ha (helst inte jag som ändå inte tror att jag får några kort sålda, ser det egentligen mer som en lite utställning). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0