Julkort

Här kommer dagens julkort. Det ska med på marknaden, men eftersom jag inte räknar med att få några kort sålda så ska ju detta troligtvis hamna hos någon vän/släkting...
 
Jag latar mig lite och skippar redigeringen (=beskära bilden i ett annat program).
Motivstämpeln är från Vilda Stamps, biljetten från Miss Cutiepie (länk finns i länklistan).
En liten blomsterhörna har jag fått till och för ovanlighetens skull så blev jag lite smånöjd med den...
Dom små röda och gröna prickarna har jag duttat dit med perl maker, hos asamia har jag hämtat idén, även om hon använde ngt annat. 
Den utstansade kanten är gjord med en kantdie från Panduro. Panduro har för övrigt REA i helgen och jag har trots mitt köpförbud beställt grejer därifrån, det är väl nästan tjänstefel att inte beställa när det är rea?
 
Ha en trevlig fortsättning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0