Ny stämpel på julkortet

Just nu har jag gett mig själv köpstopp efter det att jag köpt sjukt mycket scrapgrejer senaste månaden.
Jag har varit på jakt efter en speciell hÄnglastämpel och under tiden jag letat efter den så har jag råkat trycka på köpknappen lite väl ofta. Men som tur var blev jag erbjuden att köpa henne, om än lite väl dyrt, men jag tänkte att i längden kanske det ändå blir billigare eftersom jag shoppar när jag letar och nu behöver jag ju inte leta längre.
Kort med henne kommer i nästa inlägg.
 
Här kommer ett julkort som är med en, för mig, ny hÄngel:
 
Visst är detta par supergulliga?!
När jag hade färglagt dom och skulle börja med själva kortet så gick det bara inte. Det slutade med att jag gjorde klar bak- och insida först och när jag hade gjort det så kom framsidan av sig själv...
Den stora vita blomman vann jag på kaninhoppning, i Pyssel Cup. Text- och swirlstämplarna är från Panduro.
Mönsterpapperet undrar jag om jag inte köpt på Ge-Kås... Paret är färglagt med Tombows. En Spellbinder fick sammarbeta med "Sixten". Nu har "Sixten" fått en konkurrent, jag köpte mig, efter stor vånda, en Big Shot, får se om jag reder ut hur den fungerar och vad man behöver till den.
 
Nähä, nu ska jag se om jag kan fortsätta med svärmors kort, det har legat på torkning.
 
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0