Svärmor 70 år!

Jag fick äntligen tag på min önskestämpel, som jag har jagat henne! Dyr blev hon, men det är bara att glömma nu.
 
Jag snabbgjorde ett kort att ta med då vi åker och firar svärmors 70-årsdag, samtidigt så är jag med i en sommarutmaning på FB (hÄnglagruppen) med kortet som ser ut så här:
hÄnglastämpel färglagd med Distress Markers, textstämpeln är från Vilda Stamps.
Blev inte supernöjd med kortet, men jag snabbgjorde det bara, jag brukar ta flera dagar på mig, men här gick det undan. 
 
Jag har satt att kortet ska visas i morgon (läs idag), så för mig är det bara lördag eftermiddag. Nu ska jag ta hunden och gå en sväng, sedan ska kaninerna ha kvällsmat och efter det hoppas jag att mannnen kommit hem från Darten så vi kan grilla lite.
 
Jo, det tänkte jag ju "annonsera" om, den 2 november ska vi ha en scrapträff här i Nissafors. Är du sugen på att vara med? Det är gratis, lite fikaförsäljning kommer att finnas på plats, kyl & micro finns för den som vill ta med egen mat. Snabbmat finns att köpa inne i Hestra (7-8 minuter med bil). Hör av dig till mig på sara.stromberg(@)live.se (ta bort parantesen) om du vill vara med.
 
Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Mette

Hei!
Takk for koselig besøk i bloggen min! Så utrolig mange flotte kort du har laget! Her var det jammen mye inspirasjon å hente! Er veldig glad i hÄnglar jeg også - det kommer nok til å synes i bloggen min etterhvert - jeg har ikke så mange hÄnglar ennå.
Ha en trivelig ettermiddag!
Klem fra Mette

2013-09-16 @ 15:04:23
URL: http://mettesinblog.blogspot.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0