Typiskt!

Idag fyller min son år, och jag kunde inte stanna kvar och fira honom, har ju nästan 120 mil hem, så åkte hem i går, men jag han ju med att fira honom lite i förskott.
 
Nu är det tredje inlägget på rad som blir utan hÄnglar! 
Det blev ett lite udda val av stämpel till hans kort:
En Vilda Stamps, dammråtta. Varför jag valde den var för att han praktiserar som städare. Han är ju arbetslös och har varit det ett tag, men har i alla fall fått börja praktisera, vilket är bra! Så jag tyckte att denna stämpel kom till användning nu. Testade samtidigt en ny Spellis och den funkade bra.
Draken fick hänga med eftersom han tycker om drakmotiv!
Stoooora blomman skar jag ut med Slicen. Den blev kanske lite för blaffig, men vaddå, jag är oftast kass på blommor. Händer att jag blir nöjd, men inte denna gång.
 
Idag, när jag gör detta inlägg så är det den 13 april, jag ska hoppa i duschen, hänga en tvättm cykla till hundklubben och hjälpa till på en rallylydnadskurs, hem och packa inför fjällresan, iväg på styrelsemöte, hem och sova. Sedan är det två dagars hårt jobb med X antal timmar, ska jobba så mycket jag bara orkar, då får jag sedan ledigt i 6 arbetsdagar - ska bli skööönt! Kanske inte att vara ledig, tycker om att jobba, men det ska bli skönt att komma till fjällen, träffa släkt och vänner och umgås med hunden i massor!
 
Det är INTE förbjuden att lämna ngn liten kommentar när du har hälsat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0