Äldre blev jag, men...

...inte blev jag väl 10 år äldre?
Tiden går ju i och för sig snabbt, men så här snabbt, nej!

När jag kom hem från jobbet idag så låg ett kuvert och väntade på mig. Det var ett grattiskort, det är ju såååå roligt att få! Men jag tror givaren har fått solsting!
Dels så satt det två frimärken på kuvertet och sen så hade hon gjort mig 10 år äldre... Kanske hon tycker jag är en gammal käring? Hon är ju bra mycket yngre än vad jag är, haha...
Hur som helst var det ett fint kort med Tilda som plockar blåbär från Magnolia.

Tyvärr har jag inte plockat en endaste liter själv, inte blåbär i alla fall.
Vinbär har det blivit många liter av och det finns både vinbärssaft, gelé och chuttney ute i jordkällaren, det är kul!

Nä, nu ska jag slappa en stund, ha det gott!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fy sicket misstag. Jaja andra siffran var rätt iallafall 😝.

2014-08-04 @ 18:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0