Vilken sommar!!!

Vädret har varit såååå bra, mamma o äldsta brorsan på besök i tre veckor, min man har fått ett drömjobb och min ungdomskompis med familj från norr kom på ett par dagar besök!
Sommaren kunde ha varit fulländad om jag fått träffa min son, men han jobbade och kunde inte komma.

Om några dagar så fyller min farbror 80 år och jag har gjort ett kort till honom. Jag brukar alltid ha med ngn mus eller så (han är så rädd för möss/råttor), men i år skippade jag det och gick på hans musicerande i stället.

En färdig kortbas och så stämplade jag en Vildastämpel på en pappersbit från Creative Club. Inget färglagt motiv på framsidan, det kändes konstigt men tror motivet passar min farbror.


Även insidan fick bli Vildastämplar.

Det är en nackdel när man bor 115 mil "hemifrån", att man har svårt att närvara vid såna här tillfällen. Ni kanske har märkt att jag skriver olika antal mil varje gång, men jag vet faktiskt inte riktigt hur långt det är hem...

Nä, nu ska jag slappa lite, packa regnkläder för cykelturen hem från jobbet sedan är det god natt!



Kommentarer
Postat av: Änglahus

Hej & tack för den fina kommentaren på min blogg!

Du får gärna låna kortet för efterlysning av stämpeln, bara skriv ursprung Änglahus, så är det inga problem. Stämpeln har jag tyvärr inte kvar.

2014-10-01 @ 00:46:52
URL: http://anglahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0