Julkortet som blev ett Påskkort

Skulle göra ett Julkort, eller två då eftersom jag försöker att få lite extra kort att ta med på julmarknaden.
Men efter en stund så fick jag inte ihop det så det bidde inget julkort, det bidde ett påskkort...
 
Jag valde papper först, vilket jag oftast gör, tycker det är lättare att få till färgerna då än när man färglägger först.
Här är det ju också en hÄnglastämpel som jag använt och nu minns jag, kanske jag såg en utmaning som skulle innehålla en KRAM, därav valet av stämpel...
 
I morgon kommer inte kompisen till kortet för i morgon fyller Sofia år och då publicerar jag hennes kort, så kompisen, som för övrigt blev ett julkort, kommer på tisdag!
 
Lämna gärna en kommentar så jag kan hitta till din blogg om du har ngn, annars blir jag glad ändå, kul att se vem som hälsar på i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Laila

Så mycket fint du har :), ser att du som jag är en fan av hÄnglar stämplar .
När jag har gjort mina grattis Skyltar använder jag mig av embossing pulver UTEE som jag lagt i flera lager.
/Laila

2014-02-09 @ 19:31:44
URL: http://dlailas.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0