Några dubbletter...

Här kommer lite fler julkort som egentligen hör till 2013!
Jag hade ju gjort julkort till mina nära och kära, men när sammhällsförening ville att jag skulle vara med på julmarknaden och sälja kort så gjorde jag det med tanken att jag inte kommer att få några kort sålda. Jag fick fel, alla kort blev sålda, så det blev till att snabbgöra några kort till dom jag kände att jag verkligen ville skicka till. Några hade jag faktiskt inte med till marknaden bara för att jag redan hade skrivit julhälsningen från oss i dom...
 
Sofia är en som jag absolut vill skicka till, hon har ett gäng Whippet´s och denna hund var det närmaste jag kunde komma...
Tjejen är en magnolia och Vovven en Penny Black, på tal om det så har jag kommit in i ett shoppingstim IGEN! Så nu väntar jag hem en begagnad Penny Blackstämpel, en hund även det.
 
Jag lägger in ett till kort, jag bloggade det innan detta men det inlägget verkar ha gått upp i rök.
Detta kort är skickat till ett par uppe i Värmland, dom har höns så jag tyckte stämpeln passade bra! 
 
Det här kortet gjorde jag till min moster, jag hade gjort ett liknande redan i Januari -13, men det blev sålt och till moster vill jag ju skicka!
 
Ett snabbkort till mannens barndomskompis som vi har lite kontakt med och träffas då och då, lite för sällan tycker jag...
 
Brorsans äldsta dotter med familj fick detta kort, dom har en liten busig kille, så jag tyckte Hugo åker skidor passade perfekt...
 
Peters mamma med sambo fick detta.
 
Nu är jag nog i kapp med 2013 års kort.
 
Så i morgon börjar jag med det som är gjort i år...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0