Nytt år och redan är januari slut!

Ja, inte lär jag bli en bättre bloggerska, men nu har jag ett gäng kort som jag ska visa, men lägger in dom på bevakning så det visas ett per dag.
Jag börjar med något som är nytt för mig, ljus...
Ljus i sig är ju så klart inget nytt, men att stämpla och föra över motivet på ett ljus, det var något nytt jag testade strax före jul. Jag stämplade hÄnglakatten på ett ljus som jag skulle skicka med min mamma upp till norr så att min kattälskande moster skulle få det. Tanken var att jag skulle göra en matchande tändsticksask, men luften gick liksom ur mig. Sedan gjorde jag två till ljus som mamma fick, hon fick välja motiv själv.
Finast blir det ju om man dekorerar med lite annat också, men engagemanget räckte liksom inte.
 
Nu ska jag fortsätta bloggandet med övriga alster som blivit gjorda men inte bloggade, så ploppar dom upp en och en, gad efter dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0