och här kommer kompisen till Påskkortet

Ett Julkort i rött och brunt efter en skiss jag hittade någonstans som jag inte kommer ihåg just nu...
Jag stämplade upp denna samtidigt som Påskkortet jag visade i förrgår, smidigt då man ändå har stämpeln framme och när man ändå målar huden på den ena kan man måla den andra med.
 
Det är ju inte alltid jag blir nöjd med mina kort, men det här blev jag nöjd med.
hÄngelstämpel, lite kantstämplar. Textstämpeln tycker jag är så fin, swirlen likaså. Knipsade av blomstjälkarna för första gången, kommer nog att göra det fler gånger.
 
Jag har skrivit ut en massa skisser som jag samlat i en pärm, när man kör fast så är det ett smidigt sätt att få igång sig igen. Dom flesta skisserna är från Milo Lilja, och nu när jag ser kortet så undrar jag om inte skissen jag gått efter är från henne...
 
Nä, nu har jag suttit här och bloggat hur länge som helst (det är den 1/2 när jag skriver detta, har gjort inlägg som ska publiceras från den 1 februari fram till den 11 februari, en del dubbletter kanske det blir, det har krånglat en del, men jag får hoppas jag kan plocka bort dom i efterhand om det behövs. Nu ska jag ta och hitta på något med våran älskade hund Bobby!
Det ser ut som att han står i en hundgård, men det är stängslet mot järnvägen man ser.
Visst är han fin våran kille?!!! 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0