Sockerbröllop

Med risk för att det blir ett dubbelinlägg idag, skrev ett igår som försvann...

För mig firar våra vänner bröllopsdag idag, midsommarafton, dom själva firar nog på det datum som dom gifte sig på...
Jag jobbar ju rätt mycket övertid på våren och fram till semestern så det är inte alltid jag får till ett kort till dom men i år blev det ett.

Stämpelmotivet är en hÄngla och som vanligt har jag använt pennor att färglägga med (Tombow och Distress Markers). Etiketten uppe till höger är från Creative Club som jag var med i för en herrans massa år sedan - tyckte om deras papper. Jag har markerat texten sugar på ena burken med en genomskinlig stickers plus att jag har strösocker i den lilla flaskan/burken, det var vad jag fick till i temat sockerbröllop.
Jag har ju så svårt att använda dekos, men denna gång fick jag med charms, blommor, brads, snöre, en fjäril också...
Mönsterpapperet är från ett 6 x 6 block jag köpt på rea.
Ha en riktigt skön midsommarhelg!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ett superfint kort med söta hÄnglarparet.

2014-06-22 @ 19:03:21
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0