Grattis Ida!

Då var det dags för brorsans mellantjej att fylla år i morgon, så detta kortet gjorde jag till henne på scrapträffen.
Mitt försök att använda hÄnglarna så mycket som möjligt går faktiskt ganska bra. Hon är som vanligt färglagd med antingen TB eller DM eller kanske både och, jag är värdelös på att komma i håg vilket...
Texten är en Vilda Stamps, stämplad med Dristressdyna. Lite glitterlim på det gröna på blomman.
Blommor är inte alltid jag använder, har ju, som jag skrivit säkert hundra gånger, lite svårt att få dit dom, men detta funkar tycker jag!
Mönsterpapperet är från Ge-Kås, tunnt, men jag tycker det är ett fint papper!, har till och med "slösat" av det och använt både på in- och baksidan också! Det ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0