Marielle fyllde 3 i går

Jag skulle vilja få in en Bloggrutin, men det verkar stört omöjligt. Att blogga varje dag är inget alternativ, dels gör jag inte ett kort om dagen och jag gör inte heller något annat speciellt att blogga om.
Så en gång i veckan vore egentligen ganska lagom, men på ngt sätt blir det inte så heller...
 
I gå så fyllde i alla fall Marielle år och jag hade gjort ett kort till henne som jag åkte förbi efter jobbet och lämnade. Marielle är min arbetskamrats dotter, hon har dessutom blivit lillasyster för några veckor sedan så passade på att kika på lillan och hälsa på arbetskamtaren en liten stund.
Motivstämpeln är en hÄngla och dom fina blomorna bakom henne är från Magnolia, jag tycker dom är så himla fina. Texten är Rollerskate. Fjärilen är från Ge-Kås, dom har lite fina scrapgrejer ibland.
På Insidan har jag en Grattistext från RoxStamps som jag testade att stansa ut i filt, det är första gången jag inte stansade i papper, det blev bra! 3 blommor för 3 år.
 
Jag fick förresten hem min kanske sista hÄngelstämpel här om dagen. Nu har jag dom flesta "måste ha" stämplarna och jag har lagt ut ganska mkt pengar på dom så jag tänkte försöka sluta shoppa stämplar, men skulle ngn gammal goding dyka upp så kan jag inte garantera att jag inte får ett återfall...
 
På måndag dyker nästa kort upp, det blir ett kort utan hÄnglar. Det är ett beställningskort...
Trevlig helg på er!
 
Det vore skoj om du orkade lämna en kommentar, man blir så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0