Testbloggar från mobilen

Förra helgen hade vi en liten scrapträff, jag och några scrapvänner.
Cathrine gjorde detta kort:
Själv han jag med mer än väntat.
Ett kort som jag gjorde tillsammans med en arbetskompis, det är till en på jobbet som går i pension.
Ett påskkort till okänd mottagare, ett kort till brorsdottern som fyller snart och ett till tror jag men just nu har jag precis glömt till vem och vad det var i så fall.
Foto på dom korten kommer snart!

Nu vill jag mest testa om och hur det funkar så jag vet om det är lönt att ta kort med mobilen och blogga. Tänkte att då kanske bloggandet blir av. Tycker det känns jobbigt att föra över korten från kameran till datorn och jobba från den hela tiden. Givetvis kommer jag att ta kamerabilder på alla kort och lägga in dom i datorn oxå, men då behöver jag inte fixa det så ofta...

Ha en skön lördag, själv ska jag pyssla, hålla på med både hunden, katterna, hoppa ett par kaniner och sedan äta Tacos med bästa vännerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0