Magnolia denna gång


Här om dagen fyllde min ena brorsdotter år och jag hoppas kortet har kommit fram.
För ovanlighetens skull så använde jag en Magnolia. Som vanligt färglade jag med DM & TB och stora problem har jag med att använda blommor.

Men för ovanlighetens skull så kändes det helt OK att riva ut 3 olika mönsterpapper ur ett block och använda, det kändes bra!

Eftersom jag ff är i scrapsvackan så liftade jag ett kort som jag hittade i Ett Trykk.

Finns inte då mkt mer att skriva om detta kort, men jag har blivit inspirerad att göra distressrutor eller cirklar, visar bild på det en annan dag...

Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh vilket ljuvligt kort i så läckra färger! Du fick verkligen ut mycket av de där papperen!! Stämpeln är ju också såå söt och passande till grattiskortet. Dessutom har du färglagt så snyggt och i harmoni med de fina papperen!
Tack för dina rara kommentarer i min blogg!
Jag är tyvärr lite dålig på att kommentera i bloggarna när jag är i Björkebo på sommaren, eftersom vi delar ett trådlöst bredband där och jag mest kan ha det när jag bloggar. Tycket det är OK att kika runt via mobilen, men är dålig på att kommentera i bloggarna via den - lättare på fb.
Just nu är jag hemma i Gävle ett par dar och passar på med en bloggrunda - mycket fint finns att se här!!
Ha det skönt! Hoppas du också fått sol och sommar, som vi fick igår - och det håller i sig idag också!!!!
Kram!!

2015-08-01 @ 19:56:18
URL: http://mormormargareta.blogg.se
Postat av: Margareta

Åh vilket ljuvligt kort i så läckra färger! Du fick verkligen ut mycket av de där papperen!! Stämpeln är ju också såå söt och passande till grattiskortet. Dessutom har du färglagt så snyggt och i harmoni med de fina papperen!
Tack för dina rara kommentarer i min blogg!
Jag är tyvärr lite dålig på att kommentera i bloggarna när jag är i Björkebo på sommaren, eftersom vi delar ett trådlöst bredband där och jag mest kan ha det när jag bloggar. Tycket det är OK att kika runt via mobilen, men är dålig på att kommentera i bloggarna via den - lättare på fb.
Just nu är jag hemma i Gävle ett par dar och passar på med en bloggrunda - mycket fint finns att se här!!
Ha det skönt! Hoppas du också fått sol och sommar, som vi fick igår - och det håller i sig idag också!!!!
Kram!!

2015-08-01 @ 19:56:26
URL: http://mormormargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0