Ull/yllebröllop

Det går segt med korttillverkningen, men av någon konstig anledning så har jag blivit bättre på att använda papper, på kortet jag ska blogga idag har jag använt inte mindre än tre (3) olika papper!!!

Kortet skulle egentligen ha varit klart till midsommar men ingen inspiration infann sig och stämpeln jag ville ha fick jag inte tag på så jag bad paret som skulle få det om ursäkt, det blir inget kort i år.

Men, så av en slump så dök Magnolias fårstämpel upp på en FB sida och jag köpte och då fanns ingen återvändo. Det har tagit tid och ändå blev jag inte nöjd, hade velat ha blommor på kortet men jag fick inte till det så det fick bli så här:

Stämpeln är alltså en Magnolia, färglägger gör jag med Distress Markers och/eller Tombows. 7 år är utstansat med Big Shoten och det är även den gröna "blomsterängen" och hjärtat från Magnolia. Det lilla hjärtat ovanför å:et är stickers från Panduro. Tre olika papper ur ett 15x15 block (det tog inte ens emot att riva ut ur blocket).

Jag håller fortfarande på med ett kort som jag tror jag blir nöjd med, men födelsedagsbarnet fyller år snart så jag får ta mig i kragen och få det färdigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0