Är så nöjd!

Idag var vi iväg och köpte ett begagnat RSM 130D, ett saltvattenskar. Det ingick 3 koraller (nu har jag inte några korrekta namn och vi kan inte mycket) som vi tror  är hammareuphyllia, fungia och hjärnkorall??? Och 3 fiskar, pilfisk, dvärgkejsare och pyjamasfisk.
Det följde även med 4 turbosar Och 3 sandsnäckor. Ca 15 kg sten, sand mm
Det var en del alger men det hoppas vi ska försvinna.
Vi hade velat ha revet högre, men det lyckades vi inte med, för lite sten eller för dåliga byggare...
Nu ska jag försöka ta det lugnt med detta kar, verkligen planera inköpen så jag får dom fiskar och koraller jag verkligen vill ha och som passar ihop.

Jag ska även försöka ta månadsbilder på det och lägga ut här, man glömmer så fort hur det såg ut...
Får testa att ta med en riktig kamera, mobilbilden blev inte så lyckad men orkade inte hämta kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0