Bildmålarna

Min arbetskamrat och scrapkompis fyllde år i förra veckan och om hon jobbar idag (hon vabbade förra veckan) så får hon detta kort:

Jag har tagit kort med vanlig kamera också men hade ingen lust att starta upp en dator för att blogga, så det är inte bästa fotot.
Motivet är en söt Bildmålarstämpel som jag färglagt med Distress Markers, tyvärr så kan jag inte måla hår, måste nog gå en kurs.
Vimpelgrejen fick jag färdigutstansad när jag beställde en annan die tror jag.
Lite blommor, blad, metallhörn och halvpärlor fick pryda kortet.
Mönsterpapper från Maja Design och dies från Spellbinder.

Insidan blev så här:
Jag har beställt en stämpel där det står:
Önskar Peter & sara 
Den är tänkt att ha till julkort men till födelsedagskort får jag tejpa över önskar. Vad skriver man egentligen???

Haha, jag bloggar från mobilen och ibland har det varit svårt att infoga bild, så jag skrev nyss till supporten då jag hade problem med bägge bilderna idag och direkt efter jag skrev så kom en verktygsrad fram😊
Ha det gott!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fint ❤

2015-10-08 @ 12:36:39
Postat av: Anonym

Såååå fint ❤

2015-10-08 @ 12:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0