Grattis Jörgen!

Det här med kort till killar är svårt!
Det borde passa mig som har svårt att få dit dekorationer på kort, men... Nej, det är svårt!!!

Men ett kort blev det och eftersom att fiska är ett gemensamt intresse för Jörgen och min man så blev det lite fiskeinspirerat.
Jag gjorde en distresscirkel som jag sprayade vatten på, stämplade dit ett härligt motiv från Bildmålarna, färglade motivet och la på lite grönt "slemmigt" glacé och hällde sist på lite små, små glaskulor så det blev en grönslemmig, knottrig groda.
en text som handlar om fiske och några blingstenar fick räcka, slutresultatet blev rätt ok!

Jag postade inlägget i fredags med fördröjning, bara för att jag gick och lade mig tidigt då ryggen skar ihop, så tyckte jag att tid fanns!

Idag krånglar kroppen, det började på jobbet. Jag fick synbortfall, kändes som jag blivit bländad men jag märkte inte att jag blev det. Jag hade svårt att se vad det stod på dataskärmen och vart jag skulle trycka, när jag tittade på mina kollegor så såg jag bara halva ansiktet på dom. Jag stannade en stund till men sedan tyckte jag det blev sämre så då åkte jag hem medans jag ff kände att jag kunde köra. Det var inga problem att ta sig hem.
Men sedan skulle jag försöka läsa en text och det gick inte, jag förstod inte orden och kände mig som en dyslektiker kan jag tänka mig...
När jag skulle svara på ett fb-inlägg så kunde jag inte skriva rätt, jag skulle skriva tös men det blev dös har jag gör mig. Jag tittade flera ggr, det såg konstigt ut men kunde inte förstå hur jag skulle skriva. Men efter kanske 1 timme släppte det så jag klarade av att vara sekreterare under klubbens medlemsmöte, men när jag kommer därifrån och böjer mig fram för att lägga nycklarna i väskan så skär ryggen ihop, blä!!! Var hemma nästan 3 dagar i början av förra veckan med ond rygg. Jag vill inte mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0