Gullunge!!!

Nu är det dags för äldsta brorsdotterns äldsta son att fylla 4 år. Han är gudasöt, men tyvärr är han inte så förtjust i mig...
Han är svårflörtad även för dom han träffar ofta och mig träffar han typ 1 gång per år i bästa fall, så jag lär aldrig bli "kompis" med honom.

Men fjäska kan jag ju göra, så ett kort med en traktor blir det till hans födelsedag. Traktorer och andra stora fordon är han imponerad av.
Motivet är från Bildmålarna, himla söt stämpel, så synd dom inte tillverkas längre. Jag har ett par som jag gärna vill ha, hon med kaninen och hon med katten, så vet du ngn dom ska sälja så hör av dig!
Ett väldigt enkelt kort blev det då jag lyckas komma i tidsnöd jämt nu för tiden då jag ska göra kort. 
Dom bor i Norrland och där är det väl dags för snö nu, så jag präglade/embossade snöflingor, satte ett par knappar och några brads på, klart!!!
Insidan fick en annan traktorstämpel och en steampunkstämpel med kugghjul och gamla bilar.
Glömde skriva att jag som vanligt färglagt med Distress Markers.

Jag har en till traktortokig kille i bekantskapskretsen som också fyller år om ett par veckor han är också såå söt och inte alla så svårflörtad men det blir ett liknande kort till honom. Det var faktiskt med tanke på honom jag köpte den här söta stämpeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0