Svamptider

Våran kompis fyller år idag och eftersom han tycker om att plocka svamp så fick det bli ett kort med svamptema.


Magnolia, Vilda. Pysselmyran tror jag är dom stämpelmärken jag använt.
En negativremsa från Tim Holtz med bokstavsstickers från Panduro.
Distress Markers är motiven färglagda med. Minns ni att Timpan gick ut med att det inte skulle komma några fler distressfärger?
Antingen var det före eller efter säsongsfärgerna, han höll inte vad han lovade!!! Jag rymmer inga mer i mitt specialtillverkade pennställ, måste be mina bröder tillverka ett nytt, större.
När alla månadspennor för i år kommit så har jag en penna mer än vad som rymms, det känns ok för den vita använder jag inte. Men tänk om det kommer fler färger, då måste jag ha plats till dom med...

Så här ser pennstället, eller numera penntornet ut:
Det nedre är hemmagjort till Distress Markers - två ekplanksbitar som är borrade hål i. Om jag får en ny så ska den dels bli en rad högre, men den ska även bli högre i framkant så jag inte behöver en lös kloss under. Stället gjordes för att vara stående.
Uppe på så är det ett köpt ställ till Tombowpennorna, så här trivs jag att ha det. Lite besvärligt när man ska på träff märkte jag, jag plockade ut alla DM och ställde dom i plåtburkar i ett annat ställ som jag ska visa en annan gång. Men jag får se om det går att lösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0