Bytt telefon...

...och bilderna följde med, men inte bara dom jag hade o gamla utan 2900 bilder från datorn. Dom gick inte att radera så jag valde att nolla nya telefonen och att inte föra över bilderna alls utan jag bloggar lite snabbt dom kort jag gjort som ligger på gamla telefonen.


Senaste kortet gjorde jag till svärmor som fyllde år här om veckan. En söt liten bildmålare valde jag som motovstämpel, mönsterpapper från Ge-Kås, jag stansade ut några grejer och gjorde en bukett jag blev hyfsat nöjd med.


I augusti fyllde min farbror år och jag hade precis sett Distresscirklar på FB så det blev jag sugen på att testa och det blev riktigt bra om jag får vara lite osvensk och säga det.

Insida


Baksida

Tyvärr har jag tappat namnen på dom som inspirerat mig.

I helgen som var så var jag på scrapträff för första gången utanför 50-skyltarna.
Bilder på det jag gjorde, köpte och vann kommer snart.
Jag tog inga kort på plats eftersom jag hade lyckats fylla nya telefonen med andra kort, så jag får ta kort hemma i stället.
Nu ska jag förbereda mig för Agilityträning med vovven, han bara älskar det...
Ha det bra!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0