50 år, what???

Kan det stämma???
Oavsett om det stämmer eller ej så är jag firad. I lördags hade vi lite kalas, min son, bror och mor har ju varit här på semester i två veckor så dom, min bonusdottern och min svärmor och bonussvärfar och så klart min älskade make firade mig.
Inget stort, jag har ju liksom inte så mkt ork.
Vi började med skorpor, digestive och ost när skåningarna dök upp, sedan blev det några parti yatzy innan maten (ädelostkyckling och ris), lite mer yatzy och sedan fika innan skåningarna återvände hemmåt.
Fikat bestod utav mangocheesecake

Och maränger, jordnötskakor och drömrulltårta

Inget flådigt kalas här inte. Men trevligt hade vi.
Mina 50-års presenter har varit utspridda över flera år. Men det jag fick i lördags var en gps, ljuslykta med mitt namn och 4 glasflaskor till ballingen till lilla karet.
Har inga bilder nu men tänkte lägga ut på allt fint och braigt jag fått!

Jag har inte mått då himla bra på sista tiden, så jag har hållt mig helt hemma i två veckor men idag så var jag iväg och jobbade två timmar och det känns... Men tror jag ska orka med lite i morgon oxå, hoppet är det sista som överger en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0