Blev sugen på annat

Jag gör ju så gott som alltid mina kort av ett halvt cardstock och viker på mitten med vikningen uppåt, men så i höstas var jag med i en utmaning med prickar som tema och då vek jag på ett nytt sätt, ett stafflikort men vikningen på sned, det kortet tror jag ligger på 30 september, hon som fick det fyller år då och Tvillingkortet blev ett julkort till mamma och där var det vikningen sommar likadan

Köpte stämpeln i en fb-grupp, tillverkaren föll bort ur minnen, shit vad minnescentrumet tog stryka av cellgifterna, det blir bättre men det märks vad det sabbat...


Utstansade granar från Magnolia, jag skulle vilja ha dom långsmala från Magnolia också, så har du dom till salu, hör av dig!

God jul dies från Roxstamp och snöflingedies från???

Det här inlägget skriver jag lite i förväg, men idag (lucia) ska jag och röntga min knän kl. 19.25, det trodde jag inte man gjorde på kvällarna...

Nu kom det! Lily of the valley heter stämpeltillverkaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0