Julkort till moster och ena brodern

Dom här två julkorten gjorde jag i början på året, först detta till moster

Oj, hade visst inte beskurit bilden, ja, ja, det får vara så här.

En hÄngel som jag aldrig använt innan och en skiss som jag antar är från Milo Lilja som jag inte kan länka till från plattan.
Mönsterpapper från ett block jag köpte en gång för länge, länge sedan när jag var till Pysseltagens fysiska butik, min moster är lite änglig av sig så jag tyckte det passade bra.

Tvillingkort tjatar jag om rätt mycket och här kommer ett

Same, same but different...

Detta kort hoppas jag har landat hos brorsan med fru och eftersom jag inte hittade adress till deras yngsta som flyttat hemifrån slängde jag ner hennes kort i samm kuvert, och det kortet fick ingen tvilling såndet visar jag idag också:

Emma är en hästtjej, så den fina stämpeln från Panduro valde jag till hennes kort.

Bannern som jag stämplat texterna på är utstansat med en die från Magnolia och texterna tror jag också är därifrån.


Kommentarer
Postat av: Susanne Henriksson

Å hej o hå här händer det grejer! Så mycket fina kort. Kram

2016-12-12 @ 17:11:25
URL: http://pilgarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0