Slutstrålat och sista julkortet...

...är postat.

Dom julkort som är kvar ska lämnas till några som bor nära så dom lämnas personligen.

I torsdags, den 15/12 så strålades jag för sista gången, det har gått fantastiskt bra, i onsdags fick jag kortisonsalva för jag hade blivit lite röd, men inget jag känner av men ska ändå smörja i två veckor, så till nyår är jag färdig.

Gubben min är ju för go, han var iväg i går och köpte blommor till mig sedan blev det räkor på kvällen. Egentligen borde det vara jag som fixade till honom som tack för att han kört mig 13,5 mil varje dag.

Buketten var jättefin!!!


Sista julkortet som går med posten är till dom vi köpte vår älskade Bobby utav.

Ett kort jag gjorde i våras, så det är ett tvillingkort till ett födelsedagskort.

Motivstämpeln är en Sarah Kay. Lite utstansade blad och swirls, Magnoliadies alla tre. God jultexten tror jag inte jag vet märke på men tycker om typsnittet.
En boksida från en psalmbok, misstänker att jag köpt bladet för jag har köpt ett gäng böcker med fint typsnitt men har sååå svårt att riva blad ur en bok.


Lite mönsterpapper hade jag kvar och det blev fint att sätta på insidan av kortet, det ser så mycket mer arbetat ut.


Nähä, nu ska jag hoppa i duschen, är bortbjudna på "jobblunch". Vi ska få lunch och jag ska hjälpa min kompis att översätta en text eller två.

I morgon ska jag och Bobby på hundspa med två andra tjejer och hundar från klubben. Peter är ute och bygger en mellanvägg så vi kan ha alla hundar i vår bil/buss, vet inte vad den räknas till. Men den är 7-sitsig, vi tar bort 4 säten så rymmer vi tre hundar, ingen av oss har ngn jätteliten hund.

Till veckan har jag planer på att åka och umgås med Maria och hennes hästar på Åsgårdens stuteri, jag fick lite hästabstinens, inte för att jag kan göra så mycket, är lite klen i musklerna efter cellgifterna känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0