Tack- och julkort

I morgon har vi en föreläsare på hundklubben, vi ska få lära oss hundmassage. Vi bestämde att hon skulle få en julgrupp och då tänkte jag att ett litet kort måste hon ju ha, så det blev ett enkelt, snabbtillverkat kort.

Köpte begagnade magnolia vintage square dies som jag fick här om dagen så dom testade jag både till själva kortstommen och faktiskt till allt på detta kort, även till skrivrutorna på insidan och till min "handgjort av" stämpel på baksidan.

Motivet är Penny Black. Snöflingorna är en clearstämpel, (heter det så?) med för mig okänd tillverkare.
Den gråa bakgrunde höll jag på att missa, märket vet jag inte men köpte den av Skapat av, känns väldigt användbar!


Kommentarer
Postat av: Margareta

Åh vilket läckert kort! Den vovven var verkligen söt!
Kram!!

2016-12-10 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0