Tack Sofie!

Min hund har inte haft det så roligt sedan jag opererade mig för cancer. Först nyopererad, sedan jobbade jag mycket och blev tröttare o tröttare av cellgiftet så jag orkade inte träna honom, ngt han älskar. Husse tog vardagspromenaderna men inte det där extra som jag och Bobby brukade göra. Då hörde en klubbkompis av sig och erbjöd sig att ta med honom på lite skoj, lycklig hund och då mår man bra som djurägare.


Som tack så köpte jag en liten julgrupp, en paradisask och gjorde ett tackkort.

Jag hade bråttom, så stämplade upp och färglade en Magnoliahund som är hyfsat lik Bobby, klippte ut "honom", stansade ut 4 Magnoliagranar och distressade dom och satte snö på dom, stansade ut ett Mahnoliastaket och satte lite snö på och till sist en utstansad stjärnswirl som jag inte kommer ihåg märket på just nu.

Mönsterpapper från Maja Design och en färdig kortstomme.

Det blev inte så pjåkigt trots att jag stressade som sjutton, för vi skulle på julbord på kvällen (fredag) med mitt jobb och på lördagmorgon skulle jag o Bobby på hundmassagekurs och där skulle jag träffa Sofie och överlämna detta.

Tycker granarna är så fina och hade gärna köpt Magnolias långsmala grandies också om ngn säljer till vettigt pris!

Till veckan är det slutspurten på täta lasarettsbesök
Måndag hjärtundersökning och strålning
Tisdag läkarbesök, strålning och röntga knäna
Onsdag strålning
Torsdag strålning och spruta i benet
Fredag ledig, sedan är det var tredje vecka som gäller, ngt läkarbesök och kontroll till våren, så jag har planerat att börja jobba lite smått den 9/1, inte heltid från början, måste bygga upp mig lite försiktigt då vi kan ha ganska tungt jobb, är rädd att jag förstör mig om jag går på för hårt från början, ska ju helst vara fit för fight när högsäsongen drar igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0