Tackkort från Gnosjö BHK

Vi har köpt chokladaskar till klubbens tre instruktörer, jag skulle köpa dom och kort till, men jag snabbgjorde tre likadana kort, lite roligare, för mig åtminstone. Det enda som skilde sig åt var färgen på hunden. En vit för den instruktören har bl.a samojed, 

Skriv inläggstext 

Skriv inläggstext 

På framsidan sitter det en utdragbar tag som det är stämplat med en Vilda stamps, du har gjort ett kanonjobb, nu hittar jag inte det i deras shop så jag hoppas att jag har rätt med både tillverkare och text...


Det här kortet är med i en utmaningsgrupp på fb. Man skulle skapa med sin favoritfärg (grön) och sitt fritidsintresse (hund), så den utmaningen kom lägligt för min del.

Enkel insida, likadan i alla tre kort.

Rosetten är från Magnolia, du vet väl om... är från ett ark med texter som Inger A har designat (hoppas återigen att jag minns rätt)! God Jul texten..., nej vågar inte chansa, men paketet är från Bildmålarna.
Panelerna utstansade med stygndies från Gummiapan, bra och prisvärda.
Tyvärr är jag inte bara dålig på att texta, ser nu att jag stavat gågna istället för gångna, ja, ja är det home made så är det, haha.

Om jag tänkt rätt är det bara två julkort kvar att visa.

Idag påbörjade jag en mall till ett flygelkort. Ska bli spännande att se om det blir något kort, brukar alltid missa den mottagarens födelsedag av någon konstig anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0