100p

Trodde aldrig vi skulle kunna behålla alla 100 poäng!
Jag och min vovve tävlar i rallylydnad, man får 100 poäng och sedan dras det av poäng efterhand om hunden nosar på ngt, sätter sig snett eller så, får man behålla 70 poäng eller mer så har man godkänt resultat.
Jag och Bobby har tävlat lite drygt 1 år, började med en rallystudiecirkel hösten 2014. Där var vi några stycken som bestämde oss för att sticka på en tävling när cirkeln var slut och nu 7 tävlingar senare så gjorde vi en klockren runda!
Det kändes jättebra på banan men när jag kom fram till dom sista hindrena kände jag att jag måste ha gått fel och missat några skyltar, men jag struntade i det och gick färdigt banan men blev så nervös att jag knappt kunde koppla honom. Men tydligen hade jag inte gått fel för vi vann klassen som enda 100p.
Det var inte nog med det, på våran banvandring så tyckte jag att jag kände igen en tjej så när jag sedan såg henne på parkeringen så fick jag lov att fråga om hon var en fd kaninhoppare och det var hon, vi har inte träffats på 13 år så det var riktigt roligt!
Nä nu ska jag se om jag kan somna, trots att jag både har ont i magen och värk i högerbenet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0