Tre i ett-kort

Mitt signum börjar bli -sen, inte alls likt mig men jag är inte riktigt lik mig själv längre, på gott och ont!
Sofia fyllde år i onsdags, först idag lades brevet på lådan, började förra torsdagen eller fredagen med kortet, hittade en skiss från milo lilja i min skisspärm, hoppade på en 48-timmarsutmaning som ni kan räkna ut att jag inte han skicka in något bidrag till. Men jag fick inspiration i alla fall och det tackar jag för, det var en bingobricka och just nu kommer jag bara på att sugrör skulle vara med, så här blev kortet:
Shit vad rörigt det ser ut! Ja, ja jag rockade kanske loss lite väl men roligt var det!
Bildmålarstämpel färglagd med DM. 4 olika dies, filmstripen och rosetten är från Magnolia, hjärtanen kan vara cuttlebug, stort tack till dig som såg min efterlysning på dessa dies! blommorna/grenarna vågar jag inte ens gissa på. Söta blommiga sugrör som jag köpt på fb. Jag tog ingen bild på insidan men där har jag använt ytterligare en Magnoliadies som jag sökt efter med ljus och lykta och äntligen fått tag på.
Lite somrigt motiv att ge nu kan tyckas, men jag kände att det passade och bara för att hon fyller år nu (och bor i Norrland) så måste det inte vara vinterbilder jämt, gjorde det i blått för att det inte skulle bli för somrigt.
Det blev en liten alla hjärtansdagshälsning också tack vare dom tre hjärtanen som sattes så för skissens skull och del tre i tre i ett projektet var egentligen bara en vanlig hälsning då vi ses alldeles för sällan då vi mer eller mindre bor i varsin landsände.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0