Först klart - sist ut

Redan i september blev det här kortet färdigt, men tro inte jag fick i väg det för det.
Reda innan jag gjorde kortet, ja till och med så fort jag såg denna stämpel visste jag att om jag fick tag i stämpeln så skulle den användas på ett kort till min kompis Maria. Maria har ett stuteri och deras äldsta hingst hade jag i tankarna då jag gjorde detta kort, nu är ju han betydligt rödare (fux) än vad jag lyckats få till, men det är tanken som räknas eller hur???
Kortet gjorde jag på en scrapträff jag var på i september, var med i skissutmaningen med detta kort, jag kommer inte ihåg hur det gick i tävlingen, vann gjorde jag då inte. Men jag var glad att jag fick i hop ett kort.
Mönsterpapperet längst bak har dom som höll träffen designat. White fairy heter dom.

I morgon kommer bild på min nya "karusell" om, jag skriver om jag kommer ihåg det!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i mysiga färger
och stämpeln är jättegullig :)

Svar: Tack, jag håller med om stämpeln, blev sååå glad när jag fick tag på den.
Sara

2016-01-14 @ 02:59:15
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/
Postat av: Åsa/asamia

Det här kortet är ju bara sååååå fint!
Tack för allt gulligt du skrev i min blogg. ♥

2016-01-16 @ 16:25:15
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0