Julklapp

I julklapp önskade jag mig en snurrbricka från IKEA, jag hade tidigare köpt två ställningar med krukor för örter/kryddgrönt och kände att dom hade blivit perfekta att ställa rygg i rygg på en snurrbricka.

Jag har inte gjort klar den ännu, den står bara på prov, men jag är nöjd, så nu ska jag bara våga borra hål i brickan och stripa fast ställningarna. Jag ska sy en väska till den för jag tänkte ta med den på scrapträff och hålla tummarna för att den ska rymmas på min tilldelade plats...

Den ska ju huvudsakligen bo på scrapbordet, jag vill gärna ha allt nära och synligt annars glömmer jag bort att använda det. Suck, just nu skulle jag vilja ha hjälp att organisera i mitt rum, men jag får nog ta tag i det själv. Rummet är egentligen husets kök, det är inte jättestort kanske 20 kvadrat? Måste mäta det någon dag. Men rummet innehåller 4 dörrar och den enda dörrlösa väggen har fönster hela vägen. Men ska inte klaga, det funkar och jag kan säkert få det att funka bättre om jag lägger manken till.


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilken smart, tack för att du visar. Älskar att se hur andra löst sina förvaringar i scraprummet.

2016-01-31 @ 14:43:40
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0