Skissutmaning på FB

Jag har ju haft värsta scrapsvackan men bestämde mig för att mer eller mindre tvinga mig att göra kort för att se om jag kunde komma i gång. Jag sprang på en utmaning eller egentligen en skiss som jag fastnade för så jag gjorde ett kort efter skissen och det var så roligt så jag gjorde ett till. Klicka på länken nedan så kommer du till utmaningen/Skissen:
https://www.facebook.com/groups/100890133580907/permalink/220045568332029/?comment_id=227423374260915&notif_t=group_comment_follow
 
Mitt första kort blev så här och det är det jag kommer att vara med i utmaningen med:
En av favorit hÄnglarna valde jag till detta kort i blått. Jag vet som ska få det till jul, men det avslöjar jag inte.
Jag har som mål att göra lite drygt ett kort per vecka (blandat jul-, påsk-, alla hjärtansdag-, bröllopsdags- och födelsedagskort )+ att varje kort ska få ett tvillingkort (antingen samma upplägg eller samma stämpel). Det första kortet ska skickas till någon av mina nära och kära och tvillingkortet ska jag försöka sälja på vårat lilla samhälles julmarknad (om det blir någon).
Konstigt... jag har tagit foto med mobilen, redigerat det i mobilen (beskar så inte så mycket av staffliet syns) och sparat, men när jag förde över till datorn så kom bara orginalet med och det fanns inte ens kvar i telefonen...
 
Här kommer tvillingkortet som alltså inte är med i utmaningen utan bara med som inspiration:
En av Bildmålarnas söta stämplar fick pryda detta kort, detta liksom det andra motivet är färglagt med Distress Markers. 
Jag är så glad att jag kommit igång med att göra lite kort!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0