Tidigt men försenat

Bröllopskortet till J & I gjordes i god tid, men eftersom vi skulle fira midsommar med dom så tänkte jag ta med kortet upp till dom, dom gifte sig på midsommar för 8 år sedan.
Men inte kom jag ihåg att ta med kortet, det upptäcker jag när vi åkt typ 6 mil, får skicka det då vi kommer hem, men det glömde jag...
Kortet är skickat och har kommit fram, jag var inte så nöjd med det, men så blir det ibland.

Bronsbröllop är det tydligen efter 8 år, så ngt med det skulle jag försöka få till, det blev att färga in en vit blomma med en bronsfärgad stämpeldyna och en bronsfärgad "medaljong" som jag satte en 8:a gjord av lite ståltråd i.
Nog om detta, orken tryter...

Idag har jag haft en tröttdag, inte orkat med ngt.

Håret blir det mindre och mindre av men en hel del av stråna växer, konstigt!
I torsdags fick jag sista omgången av den typen av cellgift, nästa gång blir det nya grejer som ska in i omloppet. Dels ska jag få en spruta i låret för den speciella/ovanliga cancertypen jag hade, sedan blir det ngt mer. Men först ska jag upp till Jönköping och kolla hjärtat så det är nog bra för den kommande behandlingen.

Nu blir det vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0