Grattis älskade svägerska!

Idag fyller min svägerska Mia, år.
Hon älskar att resa så lite resetema fick det bli på kortet.
Magnolias Tilda med resväska och ett mönsterpapper med Eiffeltornet och lite annat som får en att tänka på resor.
Lite utstansat, lite blomster ett "bubbel"frimärke och mitt senaste fynd, en "du är min vän stämpel" från asamia.blogg.se. Det var 6 stämplar på ett ark och dom tror jag att jag kommer använda mycket.
 
Lite minnesanteckningar ang. Cancern.
Idag (31/5, inlägget är förprogrammerat) så ringde dom och undrade om jag kan komma in i morgon och operera in venporten, det funkar för mig.
På kvällen ska jag ta cellprov, på fredag blir det perukprovning, tisdag blod- och urinprov och på torsdag cytostatika för första gången.
Denna helg (läs förra helgen) har ju tre dagar, men jag ska försöka jobba alla tre eftersom jag kommer att vara borta så mycket.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilket jättefint kort! Söt stämpel som du färglagt fint, och kul att se min lilla runda stämpel ;)

2016-06-14 @ 07:05:25
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0