Trött dag

Idag orkade jag inte jobba hela dagen, det fick räcka med halvdag.
Jag ringde försäkringskassan för att se om min läkare skickat in något som heter läkarutlåtande, det dög inte med läkarintyg när jag ska ha förebyggande sjukpenning.
Men enligt hon jag pratade med idag ska jag inte ha förebyggande sjukpenning nu, men det sa den jag pratade med för ett par veckor sedan.
Så nu vet jag inte ens vad jag ska ha när jag inte kan jobba, skittråkigt för jag orkar inte tjafsa om sånt, kan jag inte bara få betalt när jag inte jobbar???
Hon som gör lönerna på jobbet ska se om hon kan hjälpa mig... 

Jag bryter konstant mot köpstoppet, hoppas jag kan skärpa mig nu. Senast idag beställde jag en borddies
Beställt från Moas pyssel, jag blev helt förälskad i den och hoppas jag kommer att använda den mycket.
Det går segt med korttillverkning nu, men jag har jobbat mycket och varit extra trött så jag hoppas jag blir lite piggare innan nästa cellgiftsomgång som är veckan efter midsommar.
Vill göra kort och använda allt fint jag shoppat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0