Veckofoto mm

Idag har jag en bättre dag, orkade utan större problem jobba hela dagen (6.45-15.15), blev sjukt sugen på grönkålssallad så min snälla man fixade det till middagen.
Pratat med mamma som kallade mig **** unge, hon tycker jag jobbar för mycket...
Men hon hade goda nyheter, min son kanske får semester så han kommer hit ett par veckor i sommar, han bor ju 120 mil norrut så vi träffas inte så ofta.
Jag ska försöka ta ett foto/vecka så jag har dokumenterat hur man förvandlas under denna tid.
Tog så man ser venporten också. Funderar på om jag kommer känna av den lika mycket hela tiden, jag kan inte ligga hur som helst och sova och tycker den påverkar halsen...
Håret har det inte hänt så mycket med ännu, tur det, jag har inte bestämt mig för vilken huvudbonad jag vill köpa, dom kostar kring 500, så jag vill trivas med den.

Idag kom min blombårddie, sååå fin, sedan hade jag glömt att jag beställt 2 stämplar, inga speciella, en jultext och en snöflingerad. 5:-/st då kan man inte låta bli, men nu *** får det bli skärpning!!! Sluta shoppa SARA!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Skönt att du får må rätt bra, och att du orkar jobba lite. Det är bra för humöret att känna sig behövd och träffa människor.Shoppa är alltid kul, ibland blir man på bra humör bara man klickat hem nåt :)
Kram ♥

2016-06-20 @ 06:40:34
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0