Två flugor i en smäll

Brorsans mellandotter fyller år idag, men eftersom jag typ hela tiden är sent ute med korttillverkningen så har jag inte fått iväg ngt kort.
Visste inte vilket motiv jag skulle ha, men när jag rotade i lådan med stämplar jag köpt men inte satt in i stämpelförvaringen ännu så hittade jag ett par hÄnglastämplar jag ville använda
Det blev bägge stämplarna bara för att jag följde en skiss (av Milo Lilja).
Men passande nog så fyller hennes sambo år om ett par veckor (det visste jag inte, såg på fb idag att släkten firade dom båda så jag kollade upp det, tack birthday.se).
Älskar hÄnglastämplarna, har en ny som jag tänkte använda till både påsk och julkort och gärna ngt där emellan bara för att den är så fin och för att jag betalade en halv förmögenhet för den. Men påsken kom så rasande snabbt att jag inte han använda den...

Nu på lördag ska jag på scrapträff i Gånghester, hade tänkt packa i fredags men det blev inte så nu måste jag bara fixa det i morgon för sedan är det övertid till veckan som kommer och då orkar jag inte.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Fint kort du gjort, och så söta hÄnglar!
Kul med träff, hoppas du får jättekul där. Har varit till Gånghester och Pysselskafferiet en gång, det var en fin och välfylld butik.Fick med stora påsar hem därifrån.

2016-03-29 @ 12:02:13
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0