Killkort

Bonusdotterns sambo fyller år idag och kort till killar är så svårt men jag har liftat ett kort från tidningen ett trykk (hoppas jag minns rätt)...
Washitejp som jag älskat att köpa men har svårt att använda, men fick ju hjälp med det då jag liftat ett kort.
Grattisdiesen är från Rox stamps och på din dag är stämplat med magnetstämplar. Sedan skulle jag köra ett varv med glitterlim (Gun metall eller heter den tvärt om???), det gick hyfsat till jag kom till nedre högra hörnet där det pluppar ut en hel hög och att jag sedan, innan det torkat lägger något uppe på så det smetas ut, 2 ggr till o med. Ja, ja vad gör det om hundra år, dessutom tvivlar jag på att Krille bryr sig.
Han fick lite paket också, bland annat lite trädgårdsredskap och som en del gjorde till barnen när dom var små så jag vi "dottern" ett paket också så hon inte skulle bli ledsen, på skämt, hon är inte uppvuxen med att få för att ngn annan fick paket, jag hade köpt en kokbok till henne som en barndomskompis till henne gjort.
En kokbok med enbart recept man vill testa, tycker alltid det är något recept som inte ser lockande ut, men inte i denna kokbok. Tack Jon att jag fick chansen att köpa den.

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Underbart fint, älskar de starka kontrasterna med vitt och svart.

2016-05-22 @ 09:11:56
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0