Morsdagskort blev det

Missade förra veckans veckoutmaning som var i svart och vitt, jag påbörjade men mer blev det inte.
Men idag kom jag på att jag måste skicka morsdagskortet i morgon och det var ju inte riktigt färdigt...
Det var bara att sätta dit några bokstäver M O R, göra insidan och en liten baksidestämpel.
Kortet gjorde jag till utmaningen rosa.

I fredags träffade jag operationsläkaren och fick en hel del info.
15 mm var cancern, 10x8x4 cm var biten dom tog bort, ingen spridning men jag ska få förebyggande behandling mot återfall.
I måndags var jag på onkologen och fick ännu mer info.
Jag ska operera in en venport och sedan drar cellgiftsbehandlingen igång.

Nästa fredag ska jag träffa perukmakaren, vi har mer än någonsin på jobbet så jag hinner knappt fundera vad jag vill ha för frilla?

Rörigt inlägg, men nu är det slut för idag, ska lägga mig så jag orkar upp vid 4-snåret, skönt att börja jobba tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0