Rosa, rosa och lite mer rosa, överraskningspaket mm

I går var jag på sårkontroll och omläggning, det ska vara täck ett tag till, på söndag får jag ta bort det och bara köra med tejp i 3 månader så nu är det bara att invänta läkarens utlåtande om tumören, hoppas det inte dröjer allt för länge.

Jag var på jobbet en sväng och hälsade på idag, men det är lite för tidigt att börja jobba känner jag. Men blev sugen på att baka ngt att bjuda på, får se om jag ids i morgon, tänkte i så fall göra en morotskaka i rulltårtsutförande, såg ett recept på fb.

När jag kom hem från jobbet så hade posten varit här med ett paket till mig.
Inget jag beställt, det var en gåva.
Ett gäng med papper, en påse med charms och jordens sötaste pistiller. Jag tänkte inte på att fota, skyndade mig upp i scrapperiet och sorterade in grejerna, jag blev så överraskad, glatt överraskad! Tack Jessica!!!

Jag är med i en fb-gruppen som har veckoutmaning i scrap. Den här veckan ska man scrappa i rosa, enbart rosa. Jag tror jag ska testa att hänga på utmaningen, plockade fram en bunt papper som det bara var rosa på, ska bli spännande att se om jag får ihop något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0