Utmaning v 19 - Disney

I veckans utmaning blev temat Disney, då jag inte gör kort och lägger på hög (förutom några julkort) så behöver jag en mottagare och har man ingen så får man skaffa en.
Jag kom att tänka på en liten kille som jag gjorde ett kort åt då han föddes för två år sedan, det är ingen vi umgås med men dom har också hund så vi byter några ord ibland då vi ses.
Så kortet kommer att hamna hos honom om en månad.
Jag tycker om dova, mjuka färger men till barn är det kul med lite färg!
Jag hade bara två Disneystämplar så självaste Nalle Puh fick tjänstgöra denna gång, han är faktiskt ganska söt.
En 2:a i guldglittrigt mossgummi och lite guldstickles runt kanterna då jag misstänker att gossen är deras lilla guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0